Tuesday, January 31, 2012

t-34 in progress building

semalam aku ke kuala lumpur mengikitu rombangan mak ,makcik dan isteriku jadi semalam aku tak buat apa-apa cuma jadi driver sahaja . sekarang aku pun macam malas nak buat dio memandangkan sekarang aku betul2 sibuk dengan tugas seharian .... tulah bila lagi aku nak siapkan model aku ini pun aku tak tahu bila dah cat base dah ada cuma nak letak figure aje malas aku nak colorkan huuhuh jadi kat bawah ini aku tunjukan progress terkini building aku





updated terbaru yang dah siap kira2 80 percents .............

keseorangan tiada teman figure baru buat satu




tank killer and tank hunter berjaya menewaskan t 34 russian


ruang pemandu


bersama teman



berduka mengenangkan kampung halaman





berduka cita mengenangkan







popeye now is  ss soldier




No comments:

Post a Comment