Tuesday, January 24, 2012

hari ini 24hb 01 2012

aku telah berjaya pergi ke tamiya mahkota parade hari  ini dengan misi untuk membeli cat untuk aku buat model tank dak ( afrika korps ) tapi yang tak best warna dark yellow habis stock dan hari ini jugak aku telah membeli weathering stick tapi aku masih terkial2 tak tahu cara nak gunakannya ............ hmmm nanti aku updated info fasal apa yang aku beli tadi ok
akhirnya sampai jugak model yang aku pesan tempoh hari dari hobbyeasy hongkong betul2 tepat seminggu ...... lain kali boleh aku beli lahlah

Panzerkampfwagen IV adalah model yang serupa dengan kit yang aku beli .... gambar nie pun aku rasa di ambil di padang pasir sesuai sangat dengan dio yang aku akau buat nanti



dari tadi aku asyik cari dari internet apa warna yang sesuai untuk panzer tank jadi aku telah berjumpa dengan beberapa gambar yang boleh di buat rujukan scheme color untuk panzer tank






akhirnya aku telah menjumpai decal atau marking yang sesuai untuk di gunakan bagi campaign dak afrika korps




jadi bermulalah tugasku untuk menyiapkan model yang mencabar minda dan mengegarkan perasaan hahahah cewahhhhhhh

ini adalah gambar terbaru yang baru aku ambil semalam untuk kit ini ...........





 untuk memnambah perisa yang sedia ada saya telah membeli kit ini untuk di letakkan bersama dio nanti

tapi tak tahu bila nak sampai baru order tadi guna internet tapi still murah lagi baru berharga rm 45.00 kalau dah termasuk kos  penghantaran mmg murah gila


updated terbaru akhirnya sampai juga barang yang aku pesan ok jugak dalam masa seminggu dah sampai jadi selepas ini bermulalah pengembaraan membaut dio dak







No comments:

Post a Comment