Friday, January 27, 2012

akhirnya aku berjaya sampai ke hobby hq kuala lumpur

semalam jumaat aku telah berjaya akhirnya pergi ke hhg kuala lumpur tapi byk benda yang aku inginkan tiada kat situ contohnya cat macam dah takde jual dan kebanyakan kit daripada jenama lain jadi aku telah membeli tiga kit dari academy ............ aku tgk kit nie macam ok aje tapi aku takde idea nak buat apa jadi aku hold dulu ........ malam semalam juga aku berjaya menghabiskan diorama aku yang telah berhabuk dan aku repaint balik untuk jadikannya lebih real ............


warna arcelic dan poster colur yang aku gunakan untuk membuat dioarama ,,,,,,,, maklum ajelah kalau nak gunakan color arcelic aje mahal jadi aku campurkan untuk buat base color untuk diorama aku

Marder III Ausf M (Sd.Kfz. 138) dio dahulu yang di buat sambil lewa sebab takde masa
track tank telah di cabut dari base

tugas bermula untuk repaint


aku mengunakan weathering stick dari tamiya untuk effect pasir berdebu




















tanya sama pokok . kesian pokok yang telah di cabut 2 untuk membuat model








amacam kawan bila tank Soviet  t 34 nak lalu nie








akhirnya menuju puncak kejayaan



1 comment: