Saturday, January 21, 2012

king tiger kebangaaan ku

handyman

hari nie aku nak tunjukan diorama aku bersama king tiger ......... kit tank nie dari tamiya yang aku beli dari internet rasanya rm150.00 dan kepuasaan membina diorama ini membuatkan aku teruja sebentar maklum lah banyak kerja yang aku kena buat ........... apa2 pun hasilnya aku berpuas hati jadi sila layan ajelah hasil titik peluh aku nie selama hampir 2 bulan aku kena menyiapkanya

enjin rosak kot




kuda ku lari gagah berani
stop tunjuk ic dulu

bila lah nak siap nie

ada sesiapa pesan pizza ke tadi

reloading ammunition,repairing and refueling

anti aircraft


air mengalir mengunakan silicon


pokok buatan sendiri mengunakan sumber alam

pokok biniku  yang telah habis ku cabut2 untuk membuat pokok pain spt di atas sorry my beloved wife









puppy sappy


lepas nie aku terfikir nak buat afrika krops aka  dak pulak model tank dah ada cuma belum ada cat , decals dan figure ,,,,,, tgk budget dulu kalau ok akan aku teruskan


updated gambar terbaru untuk bunker

tambah rumput sikit

tambah rumput dan bunga

amacam ok ker














2 comments:

  1. style la dio kau bro.,gua respect la sma lu,..,

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank kayu aku masih banyak lagi dio yang nak dibuat tapi terlampau banyak kerja ///////// hahah mungkin aku nak buat dio lagi dalam bulan depan ............

      Delete