Thursday, May 3, 2012

proses menyiapkan tank panzer 1v dak

kembali lagi ............. rasanya dah lama betul aku tak updatedkan blog aku nie biasalah aku nie terlalu dan amat banyak sangat kerja yang aku perlu settlekan setiap hari ...rasanya dah tertanguh hampir lebih 2 bulan sejak aku dengan jayanya dapat menyiapkan model diorama aku yang terdahulu ....... sekarang aku sedang dalam proses mengecat panzer iv yang telah di padang pasirkan .tahlah semenjak 2 menjak nie aku rasa cam malas nak buat apa2 model sebab terlalu banayak kerja dalam lingkungan 2 bulan ini aje ......... jadi di bawah ini aku persembahkan model yang aku hampir siap mewarnanya ........ lagi satu aku telah berjaya mencari warna dark yellow untuk tank ini ...............

belum siap sepenuhnya

kesan pengunaan tank yang keterlaluan


tahlah aku pun tak tahu bila aku nak habiskan sepenuhnya

No comments:

Post a Comment