Wednesday, May 23, 2012

malas malas malas melanda diriku

rasanya malas betul aku nak teruskan pembuatan model emas ini bukan apa rasanya kesibukan seharian aku menghalang untuk aku bersenang lenang membuat model emasku yang terbaru rasanya dah terlalu lama aku tak meneruskan hobby aku ini ........... hari jumaat sabtu ahad dah aku kena jadi chef cook kat chalet keluarga aku kat kuala linggi ...... isni sampai khamis pulak masa aku terlauang di kedai runcit aku sebab tu lah sekarang aku benarnya tiada masa untuk rest dan bersantai............. hmmmmmmmm teringin sangat nak habiskan model dak aku yang tertangguh begitu lamanya tak tahu bilalah   akan aku menyiapkannya kembali ......... masa mmg tiada masa akan aku cuba curi masa nanti ...... hmmmmmmm ponet dan letih .......

No comments:

Post a Comment