Tuesday, May 29, 2012

akhirnya aku telah berjaya menyiapkan panzer iv di padang pasir



umang- umang chalet

sejak minggu lepas dan masuk musim cuti sekolah nie aku betul2 sibuk menguruskan pernigaan chalet milik keluarga ku di kuala linggi , melaka .......... sibuk dan teramat sibuk maklumlah chalet baru aje di rasmikan awal bulan yang lepas ....... bilik tak lah banyak sangat tapi pensan jugaklah kalau nak kemasa semuanya kalau dah full @ 25 bilik kesemuanya ..... akhirnya aku berjaya menyiapakan panzer iv ku kini .. jadi aku publishkanlah gambar2 yang telah pun siapa aku buat .... hmmmmmmm makan masa dekat 5 bulan jugak untuk aku siapkan keseluruhannya ......... figure dan alatan belum sempat aku siapkan ada lagi 80 peratus kerja yang perlu aku habiskan ..............hmmmmm letih , meletihkan need rest ............
 

 

 


No comments:

Post a Comment